1.Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу»[Методика оцінювання результатів мистецької освіти] // Людмила Масол.-Київ: Генеза, 2019.- с.157.
https://www.geneza.ua/product/826
2.Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти» для педагогічних працівників/ Олена Фідкевич, Наталія Богданець-Білоскаленко.- Київ: Генеза, 2020.-96 с.
https://www.geneza.ua/product/970
3.Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти»/ Олена Фідкевич, Наталія Бануліна.-Київ: Генеза,2019.-64 с.
https://www.geneza.ua/product/824
4.Нова українська школа: порадник для вчителя [ Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів] // за заг. ред. Н.М.Бібік.-Київ: Літера ЛТД, 2019.-с.90.
5.Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи: навчально-методичний посібник [ Як розробити інструментарій формувального оцінювання навчальних досягнень учнів] // О.В.Онопрієнко.-Харків: Вид-во «Ранок», 2021.-с.143.
6.Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»] // Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич.-Київ: Генеза, 2019.-с.229.
https://www.geneza.ua/product/866
Коментарi