Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпе­чує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, мораль­ний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості все­бічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запи­тів та інтересів дітей.

Успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й на­скільки правильно організований у ній режим. Від раціонально­го, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму за­лежить підвищення успішності, збереження достатньої праце­здатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміц­ненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму ви­ховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.

Процесу чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.

Спеціальність вихователя продовженого дня складна, різноманітна за своїми вимогами до його особи і має специфічні педагогічні функції. Група продовженого дня - об'єднання учнів під керівництвом педагога-вихователя, який з ними щодня заняття в позаурочний час відповідно до встановленого режиму роботи відповідно до Статуту та плану роботизакладу. Виконання загальних виховних та освітніх програм - головна мета роботи групи продовженого дня.
У плані роботи на тиждень прописані основні режимні моменти та заходи,мета і завдання їх організації на кожен день.Основними напрямами планування є: збереження здоров'я та формування здорового способу життя; забезпечення вихованості учнів.

Педагог-вихователь планує і організовує життєдіяльність учнів і здійснює їх виховання. Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби навчання. Разом з медичним працівником забезпечує збереження і зміцнення здоров'я вихованців, проводить заходи, які б їх психофізичному розвитку, відповідає за їхнє життя і здоров'я. Організовує виконання режиму дня, надає їм допомогу в організації дозвілля, залучаючи їх до художньої творчості, гурткової роботи та до інших занять за інтересами.

Режим роботи групи продовженого дня
для учнів 1 класу
Понеділок, вівторок, четвер
№п/п Час проведення Зміст роботи
1. 13.00 -13.30 Прогулянка (перебування на свіжому повітрі , ігри,екскурсії, змагання)
2. 13.30 – 13.50 Підготовка до обіду. Обід.
3. 13.50 - - 14.20 Бесіди, читання художньої літератури, заняття за інтересами.
4. 14.20 – 14.30 Завершення роботи в ГПД . Повторення правил дорожнього руху , прибирання робочих місць, збір дітей додому.
Середа, п’ятниця
1. 14.00 -14.20 Підготовка до обіду. Обід.
2. 14.20 -14.50 Прогулянка (перебування на свіжому повітрі , ігри, екскурсії, змагання)
3. 14.50 -15.20 Бесіди, читання художньої літератури, заняття за інтересами.
4. 15.20 -15.30 Завершення роботи в ГПД. Повторення правил дорожнього руху, прибирання робочих місць, збір дітей додому.

Режим роботи групи продовженого дня

для учнів 2 - 6 класів

№п/п Час проведення Зміст роботи
1 13.00 - 14.00 Взаємозв’язок з класними керівниками. Прийом та організація учнів. Прогулянка на свіжому повітрі.
2 14.00 – 14.30 Підготовка до обіду. Обід.
3 14.30 – 15.30 Самопідготовка.
4 15.30 – 16.00 Спортивна година.
5 16.00 – 16.30 Виховні заняття.
6 16.30 – 17.00 Заняття учнів за інтересами. Індивідуальна робота з учнями. Розвиток читацьких та обчислювальних навичок.
7 17.00 – 17.30 Інструктаж з БЖД. Відхід учнів. Співпраця з батьками.
Кiлькiсть переглядiв: 171

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.